Volné pracovní pozice
Staňte se členy týmu Resinstudio.cz! Pokud máte o některou z nabízených pozic zájem, pošlete nám zprávu spolu s životopisem na e-mail info@resinstudio.cz.
Budeme se těšit na vaši zprávu!
Nabízené pozice
1. Provozní / Výkonný / Finanční ředitel (COO + CEO) (1 osoba)
Pracovní náplň:
- Reprezentování organizace na jednáních se stálými obchodními partnery, potenciálními
zákazníky a dalšími subjekty - Zodpovědnost za každodenní chod a provoz organizace
- Nastavení, řízení a koordinace provozních procesů v rámci organizace
- Řízení financí a odpovědnost za finanční výsledky
- Vývoj nových produktů a technologií
- Koordinace řešení provozních a operativních problémů
- Tvorba organizačních, provozních a pracovních řádů a dalších norem potřebných k řízení
organizace - Pravidelné vyplnění formulářů výkazu (ASEKOL, NATUR-Pack atd.)
- Plánování a koordinace údržby a pravidelných servisních prohlídek a oprav
- Nábor, adaptace zaměstnanců, rozdělování práce zaměstnancům, vedení a kontrola výsledků. Budování firemní kultury a motivace zaměstnanců
- Tvorba personálních hodnotících systémů a nástrojů k utváření podnikové kultury
- Příprava a realizace přijímacích a propouštěcích procedur ve firmě
- Spolupráce s vedením firmy při vytváření a naplňování systému odměňování a hodnocení zaměstnanců
- Sledování legislativních změn v oblasti pracovněprávní problematiky
- Vytváření programů kariérového růstu a vzdělávání zaměstnanců
- Komunikace s hlavními externími partnery (uzavírání smluv, platby atd.)
- Sestavování a správa rozpočtu e-shopu
- Kontrola evidence a skladování zboží
- Sběr údajů, jejich analýza a tvorba plánu s ohledem na prognózu budoucího vývoje trhu v daném odvětví či sortimentní řadě
- Plánování vývoje a úprav webových stránek internetového obchodu
- Vytváření finančních plánů a strategií
- Kontrola nákladů a zjištění efektivního využívání finančních zdrojů
- Finanční analýza a reporting
- Řízení rizik
- Řízení cash flow
- Dohled nad dodržováním právních a regulačních požadavků
2. Specialista marketingu / správce e-shopu (1 osoba)
Pracovní náplň:
- Spravovat e-shop a webové stránky, aktualizovat informace o produktech a firmě
- Podílet se na správě sociálních sítí
- Komunikovat s produktovýma obchodním týmem
- Vytváření propagačních akcí, prodejních a jiných marketingových nabídek
- SEO, PPC, remarketing, analytika
- Udržování klientské základny a její analýza
- Správa a optimalizace produktových nabídek našich značek na různých online tržištích (Alza, Kaufland atd.)
- Analýza prodejních dat a návrh strategií na zvýšení prodeje a ziskovosti
- Monitorování konkurence a identifikace nových obchodních příležitostí
- Spolupráce s interními týmy (marketing, zákaznický servis, sklad, balení) pro zajištění plynulého chodu obchodních aktivit
- Realizace marketingových aktivit
- Spolupráce na tvorbě marketingového a obchodního plánu
- Analýza prodeje a trhů a monitoring trhu
- Vyhodnocování efektivity marketingových činností
- Komunikace s médii, distribuce tiskových zpráv, realizace Public Relations
- Komunikace s marketingovými odděleními obchodních partnerů
- Podpora prodejců - obchodních zástupců
- Analýza vnějších a vnitřních činitelů (SWOT analýza)
- Vyhledávání příležitostí na trhu
- Vytváření optimální marketingové strategie
- Získávání informací o potenciálu trhu, konkurenci, požadavcích zákazníků a produktech
- Příprava a realizace aktivit pro zvýšení prodeje
- Spolupráce při tvorbě, zajišťování a aktualizaci webových stránek a informačních a propagačních materiálů
- Prezentace firmy nebo organizace na internetu a aktualizace uveřejňovaných informací
3. Zákaznický servis, specialista služeb zákazníkům (1 osoba)
Pracovní náplň:
- Poskytování konzultací zákazníkům v případě složitých problémů (e-mail, telefon, chatbot)
- Aktivní podíl na udržování a rozvíjení vztahů se strategickými klienty
- Koordinace vyřizování stížností zákazníků, poskytování technických a cenových informací
- Akvizice nových zákazníků
- Tvorba analýz zákaznických požadavků, sledování spokojenosti
- Vedení příslušné dokumentace
- Studium nových poznatků v oboru a jejich aplikace do praxe
- Práce s recenzemi, komentáři a dotazy na sociálních sítích
- Podpora při nákupu
- Správa zákaznických účtu