Doprava a platba

DOPRAVA (ČESKÁ REPUBLIKA):

  • Osobní odběr ZDARMA na adrese: Hraniční 2115, 370 06 České Budějovice. Toto vyzvednutí je možné pouze po předchozí telefonické domluvě na telefonu +420 604 702 890 od 7:00 do 15:00 v pracovní dny (některé dny je vyzvednutí možné až do 18:30, zavolejte nám a domluvíme se);
  • Zásilkovna Z-Point + Z-BOX: ZDARMA při nákupu nad 2 000 Kč (váha do 5 kg);
  • Zásilkovna Z Point + Z BOX: 57 Kč (do 5 kg), 89 Kč (od 5 do 15 kg);
  • Zásilkovna doručení na adresu: 89 Kč (do 5 kg), 99 Kč (od 5 do 10 kg), 119 Kč (od 10 do 20 kg);
  • PPL: ZDARMA při nákupu nad 2 000 Kč (váha do 5 kg);
  • PPL PARCEL SMART (ParcelShop): 57 Kč (do 2 kg), 65 Kč (od 2 do 5 kg)
  • PPL (doručení na adresu):  119 Kč (od 5 do 10 kg), 257 Kč (od 10 do 20 kg), 342 Kč (od 20 do 31,5 kg);
  • GLS ShopDeliveryService (výdejní místo nebo box)ZDARMA při nákupu nad 2 000 Kč (váha do 10 kg);
  • GLS ShopDeliveryService (výdejní místo nebo box): 57 Kč (jenom do 10 kg);
  • GLS (doručení na adresu): 69 Kč (do 3 kg), 74 Kč (od 3 do 10 kg), 79 Kč (od 10 do 20 kg), 109 Kč (od 20 do 31,5 kg);
  • Geis CZ (paletová přeprava): 390 Kč (od 30 do 50 kg).

Doprava při nákupu nad 2 000 Kč (Zásilkovna Z Point) nebo nad 2 000 Kč (PPL PARCEL SMART - ParcelShop) do 5 kg ZDARMA. Pro GLS ShopDeliveryService (výdejní místo nebo box) je doprava při nákupu nad 2 000 Kč zdarma do 10 kg.

Zásilkovna na svých stránkách uvádí, že v ČR "80 % zásilek dorazí už do druhého dne. Dobu doručení negarantujeme, ale uděláme maximum pro to, abychom vaši zásilku doručili co nejdříve".

sk-vlajka DOPRAVA (SLOVENSKO): 

  • Zásilkovna (Paketa) Z-Point + Z-BOXZDARMA při nákupu nad 80 EUR (váha do 5 kg);
  • Zásilkovna (Paketa) Z-Point + Z-BOX2,9 EUR (do 5 kg), 4,9 EUR (od 5 do 10 kg), 6,9 EUR (od 10 do 15 kg);
  • Zásilkovna (Paketa) doručení na adresu: 4,4 EUR (do 5 kg), 5,4 EUR (od 5 do 10 kg), 6,5 EUR (od 10 do 15 kg), 7,7 EUR ( od 15 do 20 kg);
  • GLS ShopDeliveryService (výdajné miesto alebo box): ZADARMO pri nákupe nad 80 EUR (váha do 10 kg);
  • GLS ShopDeliveryService (max. rozměr v SR: 50 × 50 × 50 cm, max. váha v SR: 31,5 kg): 
    - ZDARMA od nákupu 80 EUR (váha do 3 kg);
    - 3,4 EUR (do 3 kg), 4,9 EUR (3-10 kg), 5,5 EUR (10-20 kg), 5,9 EUR (20-30 kg).

PLATBA

  • Online platby, bankovní převody, platba kartou, ShoptetPay (Google Pay, Apple Pay- ZDARMA 

POSTUP PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ DOPRAVCEM

Produkty pečlivě a s láskou balíme, ale i tak se může stát, že k vám dorazí poškozené, dorazí něco jiného nebo nedorazí vůbec, a to například vinou dopravce. Abychom vám mohli zaslat zboží znovu a reklamace od dopravce nám byla uznána, přinášíme vám souhrn nutných kroků pro takové situace.

CO DĚLAT, JE-LI ZÁSILKA NEBO JEJÍ ČÁST MECHANICKY POŠKOZENA?

Vy jako kupující jste povinni si zboží ihned při převzetí od dopravce nebo na odběrných místech zkontrolovat, zda není poškozeno (krabice není poškozená, nálepky nejsou odtrženy apod.). Pokud na místě zjistíte, že poškozeno je, odmítněte převzetí zásilky a informujte nás o této skutečnosti na e-mailem na info@resinstudio.cz. Následně Vás budeme kontaktovat pro odeslání náhradního zboží.

CO DĚLAT, ZJISTÍTE-LI POŠKOZENÍ ZÁSILKY AŽ PO ODJEZDU DOPRAVCE?

Zásilkovna: Zásilku si prohlédněte přímo na pobočce Zásilkovny. Pokud převezmete viditelně poškozený balíček, právo na reklamaci zaniká. V případě, že je balíček poškozen, oznamte to prosím obsluze Zásilkovny. Následně nás prosím informujte emailem a my se vám ozveme s dalším postupem. Pokud je poškozen obsah zásilky, informujte nás prosím o této skutečnosti e-mailem na poradna@resinstudio.cz. A to nejpozději do 5 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Následně se vám ozveme s dalším postupem. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně.

PPL: Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, vyplňte do 3 pracovních dnů od doručení reklamační formulář na stránkách PPL. Následně vás bude kontaktovat PPL se se sepsáním zápisu o škodě. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. O podání reklamace nás prosím neprodleně informujte e-mailem na poradna@resinstudio.cz. Následně se vám ozveme s dalším postupem.

Česká pošta: Reklamaci poškozené zásilky uplatněte nejpozději do 2 pracovních dnů od jejího převzetí na kterékoli pobočce České pošty. Co k reklamaci potřebujete? Kompletní balení zásilky (včetně obalu a výplně), fakturu a doklad totožnosti. Pracovník pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Následně nás kontaktujte na e-mail poradna@resinstudio.cz a my se vám ozveme s dalším postupem.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.