Volné pracovní pozice

Staňte se členy týmu Resinstudio.cz! Pokud máte o některou z nabízených pozic zájem, pošlete nám zprávu spolu s životopisem na e-mail info@resinstudio.cz.

Budeme se těšit na vaši zprávu!

Nabízené pozice

1. Provozní / Výkonný / Finanční ředitel (COO + CEO) (1 osoba)

Pracovní náplň:

  • Reprezentování organizace na jednáních se stálými obchodními partnery, potenciálními
    zákazníky a dalšími subjekty
  • Zodpovědnost za každodenní chod a provoz organizace
  • Nastavení, řízení a koordinace provozních procesů v rámci organizace
  • Řízení financí a odpovědnost za finanční výsledky
  • Vývoj nových produktů a technologií
  • Koordinace řešení provozních a operativních problémů
  • Tvorba organizačních, provozních a pracovních řádů a dalších norem potřebných k řízení
    organizace
  • Pravidelné vyplnění formulářů výkazu (ASEKOL, NATUR-Pack atd.)
  • Plánování a koordinace údržby a pravidelných servisních prohlídek a oprav
  • Nábor, adaptace zaměstnanců, rozdělování práce zaměstnancům, vedení a kontrola výsledků. Budování firemní kultury a motivace zaměstnanců
  • Tvorba personálních hodnotících systémů a nástrojů k utváření podnikové kultury
  • Příprava a realizace přijímacích a propouštěcích procedur ve firmě
  • Spolupráce s vedením firmy při vytváření a naplňování systému odměňování a hodnocení zaměstnanců
  • Sledování legislativních změn v oblasti pracovněprávní problematiky
  • Vytváření programů kariérového růstu a vzdělávání zaměstnanců
  • Komunikace s hlavními externími partnery (uzavírání smluv, platby atd.)
  • Sestavování a správa rozpočtu e-shopu
  • Kontrola evidence a skladování zboží
  • Sběr údajů, jejich analýza a tvorba plánu s ohledem na prognózu budoucího vývoje trhu v daném odvětví či sortimentní řadě
  • Plánování vývoje a úprav webových stránek internetového obchodu
  • Vytváření finančních plánů a strategií
  • Kontrola nákladů a zjištění efektivního využívání finančních zdrojů
  • Finanční analýza a reporting
  • Řízení rizik
  • Řízení cash flow
  • Dohled nad dodržováním právních a regulačních požadavků

2. Specialista marketingu / správce e-shopu (1 osoba)

Pracovní náplň:

  • Spravovat e-shop a webové stránky, aktualizovat informace o produktech a firmě
  • Podílet se na správě sociálních sítí
  • Komunikovat s produktovýma obchodním týmem
  • Vytváření propagačních akcí, prodejních a jiných marketingových nabídek
  • SEO, PPC, remarketing, analytika
  • Udržování klientské základny a její analýza
  • Správa a optimalizace produktových nabídek našich značek na různých online tržištích (Alza, Kaufland atd.)
  • Analýza prodejních dat a návrh strategií na zvýšení prodeje a ziskovosti
  • Monitorování konkurence a identifikace nových obchodních příležitostí
  • Spolupráce s interními týmy (marketing, zákaznický servis, sklad, balení) pro zajištění plynulého chodu obchodních aktivit
  • Realizace marketingových aktivit
  • Spolupráce na tvorbě marketingového a obchodního plánu
  • Analýza prodeje a trhů a monitoring trhu
  • Vyhodnocování efektivity marketingových činností
  • Komunikace s médii, distribuce tiskových zpráv, realizace Public Relations
  • Komunikace s marketingovými odděleními obchodních partnerů
  • Podpora prodejců - obchodních zástupců
  • Analýza vnějších a vnitřních činitelů (SWOT analýza)
  • Vyhledávání příležitostí na trhu
  • Vytváření optimální marketingové strategie
  • Získávání informací o potenciálu trhu, konkurenci, požadavcích zákazníků a produktech
  • Příprava a realizace aktivit pro zvýšení prodeje
  • Spolupráce při tvorbě, zajišťování a aktualizaci webových stránek a informačních a propagačních materiálů
  • Prezentace firmy nebo organizace na internetu a aktualizace uveřejňovaných informací

3. Zákaznický servis, specialista služeb zákazníkům (1 osoba)

Pracovní náplň:

  • Poskytování konzultací zákazníkům v případě složitých problémů (e-mail, telefon, chatbot)
  • Aktivní podíl na udržování a rozvíjení vztahů se strategickými klienty
  • Koordinace vyřizování stížností zákazníků, poskytování technických a cenových informací
  • Akvizice nových zákazníků
  • Tvorba analýz zákaznických požadavků, sledování spokojenosti
  • Vedení příslušné dokumentace
  • Studium nových poznatků v oboru a jejich aplikace do praxe
  • Práce s recenzemi, komentáři a dotazy na sociálních sítích
  • Podpora při nákupu
  • Správa zákaznických účtu